Vendégkönyv

    Név (szükséges)

    Email cím (szükséges)

    Kérjük jelölje válaszát egy 5 fokú skálán, ahol 1 azt jelenti, hogy nem elégedett, 5 pedig azt, hogy nagyon elégedett.

    1. Mennyire volt elégedett a szolgáltatások minőségével ÖSSZESSÉGÉBEN?
    12345

    2. Mennyire volt elégedett a foglalás minőségével és szervezettségével?
    (elérhetőség, válaszadás minősége és gyorsasága, információ mennyisége és korrektség, rugalmasság)
    12345

    3. Mennyire volt elégedett a transzfer szolgáltatásunkkal?
    (Könnyen megtalálható, asszisztencia, pontosság, egyéb információk)
    12345

    4. Mennyire volt elégedett a Dubai városnézéssel?
    (Pontosság, információmennyiség, szervezettség, kényelem)
    12345

    5. Mennyire volt elégedett az Abu Dhabi városnézéssel?
    (Pontosság, információmennyiség, szervezettség, kényelem)
    12345

    6. Mennyire volt elégedett a Sivatagi szafarival?
    (Pontosság, szervezettség, sofőr, program minősége, vacsora minősége)
    12345

    7. Mennyire volt elégedett egyéb programjainkkal?
    (Pontosság, szervezettség, program minősége)
    12345

    8. Mennyire volt elégedett a szálláshellyel?
    (Minőség, elhelyezkedés, szolgáltatások –természetesen a szálloda kategóriájának megfelelelően)
    12345

    9. Mennyire volt elégedett az idegenvezetővel?
    (Amennyiben több idegenvezetővel volt alkalma találkozni, kérjük egyénenként értékeljen)

    Idegenvezető neve

    Felkészültség, szervezettség:
    12345
    Rugalmasság, segítőkészség:
    12345
    Hozzáállás, udvariasság:
    12345
    Pontosság:
    12345

    Idegenvezető neve

    Felkészültség, szervezettség:
    12345
    Rugalmasság, segítőkészség:
    12345
    Hozzáállás, udvariasság:
    12345
    Pontosság:
    12345

    Idegenvezető neve

    Felkészültség, szervezettség:
    12345
    Rugalmasság, segítőkészség:
    12345
    Hozzáállás, udvariasság:
    12345
    Pontosság:
    12345

    Egyéb észrevétel és javaslat, amivel segítheti munkánkat, segíthet javítani a szolgáltatásainkat.