Vendégkönyv

Név (szükséges)

Email cím (szükséges)

Kérjük jelölje válaszát egy 5 fokú skálán, ahol 1 azt jelenti, hogy nem elégedett, 5 pedig azt, hogy nagyon elégedett.

1. Mennyire volt elégedett a szolgáltatások minőségével ÖSSZESSÉGÉBEN?
12345

2. Mennyire volt elégedett a foglalás minőségével és szervezettségével?
(elérhetőség, válaszadás minősége és gyorsasága, információ mennyisége és korrektség, rugalmasság)
12345

3. Mennyire volt elégedett a transzfer szolgáltatásunkkal?
(Könnyen megtalálható, asszisztencia, pontosság, egyéb információk)
12345

4. Mennyire volt elégedett a Dubai városnézéssel?
(Pontosság, információmennyiség, szervezettség, kényelem)
12345

5. Mennyire volt elégedett az Abu Dhabi városnézéssel?
(Pontosság, információmennyiség, szervezettség, kényelem)
12345

6. Mennyire volt elégedett a Sivatagi szafarival?
(Pontosság, szervezettség, sofőr, program minősége, vacsora minősége)
12345

7. Mennyire volt elégedett egyéb programjainkkal?
(Pontosság, szervezettség, program minősége)
12345

8. Mennyire volt elégedett a szálláshellyel?
(Minőség, elhelyezkedés, szolgáltatások –természetesen a szálloda kategóriájának megfelelelően)
12345

9. Mennyire volt elégedett az idegenvezetővel?
(Amennyiben több idegenvezetővel volt alkalma találkozni, kérjük egyénenként értékeljen)

Idegenvezető neve

Felkészültség, szervezettség:
12345
Rugalmasság, segítőkészség:
12345
Hozzáállás, udvariasság:
12345
Pontosság:
12345

Idegenvezető neve

Felkészültség, szervezettség:
12345
Rugalmasság, segítőkészség:
12345
Hozzáállás, udvariasság:
12345
Pontosság:
12345

Idegenvezető neve

Felkészültség, szervezettség:
12345
Rugalmasság, segítőkészség:
12345
Hozzáállás, udvariasság:
12345
Pontosság:
12345

Egyéb észrevétel és javaslat, amivel segítheti munkánkat, segíthet javítani a szolgáltatásainkat.